Tomas Ledin Showtime

Fredag igen, veckorna går fort och nu har barnen sportlov. Synd att det inte är lika självklart att vi vuxna är lediga då.

Bara att bita ihop, livet går tydligen ut på att jobba men jag jobbar för leva, jag lever inte för att jobba. Så är det!

Jag ser fram emot nästa fredag när Milla och jag ska gå på Tomas Ledin. Så trevligt att göra nåt kul ihop  🙂

 

Yrpanna med nya kängor

Igår sov vi över, imorse vaknade vi i tid men jag min yrpanna kom till jobbet och fick panik och visste inte var jag gjort av min väska. Den hängde kvar i hallen…..

Kängorna jag köpte i november gör mig dyngsur om ena foten och det var inte så konstigt eftersom sulan spruckit. Drog till Din Sko och fick lämna tillbaka dom. Klirr 500 kr in på kontot.

Hittade nya kängor som kostade 799 kr men eftersom jag fick tillbaka 500 på dom andra så kan man säga att dom här bara kostar 300 kr  😀

 

Bokat 2 resor =)

Ja nu trodde ni att jag bokat årets utlandsresa men icke sa Nicke. Det här är allt annat än vad vi brukar göra.

Resa 1 i mars – En långweekend i Mora och tro det eller ej men det blir i en stuga.

Resa 2 i juli – En vecka i Furudal, i husvagn!

Hahaha, jag kan skratta ihjäl mig bara jag tänker på det. Förstå vad vi ska dividera om resvägar. Tex tycker en sak och GPS:en och jag en annan.

Resa nr 3 kanske blir en bilsemester i Europa  😛

Nej då, har inte karln brutit ihop förr så skulle han göra det då.

Sjuk

Sjukdomarna har bara gått runt, runt på jobbet den senaste månaden.

Jag har klarat mig….. ändå tills nu  😕

Jag kände redan i lördags kväll att jag började snora, kände mig piggare igår dag men igår kväll slog det ner som en bomb.

Klev upp och duschade imorse och insåg ganska snabbt att det inte skulle bli en bra dag. Kröp ner i soffan och sen har jag sovit nästan hela dagen.

Hoppas, hoppas att jag mår bättre imorgon.