Nu är rummet i källaren så pass klart att det går att vara där.
Åh vad bra det känns och ungarna har suttit där varje dag nu. Är verkligen jättenöjd!
Saknas dock en dörr…….

Spel, tv, musik, läxor och myyys.
Nu är rummet i källaren så pass klart att det går att vara där.
Åh vad bra det känns och ungarna har suttit där varje dag nu. Är verkligen jättenöjd!
Saknas dock en dörr…….

Spel, tv, musik, läxor och myyys.
Igår spelades alltså Tommy Sjödin Cup U-11 nr 1. Det blev en låååång dag i ishallen – ca 14 timmar.
Våra superduktiga killar kom på tredje plats.
Det är många föräldrar som ställer upp och jobbar under en cupdag. Det är lagvärdar, cafeteria, lotterier, hamburgeri, ledare, sekretariat, ismaskinsförare. Sen har vi ungdomarna som spelar musik hela dagen och de unga domarna som gör ett jättebra jobb. Jag har säkert glömt bort att nämna nån.
Jag är bara så glad att vi har ett lag med föräldrar som har bra sammanhållning och många som ställer upp för våra killar.
Nån bild har jag inte att bjuda på då jag satt i sekretariatet och frös arslet av mig hela dan 😆
När jag kröp ner i sängen närmare 12 igår kväll kände jag mig nästan sjuk. Det värkte liksom i benen men tack och lov var det borta imorse. Kändes dock som jag blivit överkörd.
På lördag kör vi cup nr 2 för U11 i Nickback.
Vi ses väl i hallen
Idag kom Alex hem och fick lite mat och sen hjälpte han Malin med matten. Jag beundrar hans tålamod och jag är så tacksam för hjälpen.
Så frågar han var vi har galgar och går sen och hämtar en massa plastkassar. Går ut i hallen och hänger kassarna på galgarna 😮
Vad håller du på med?

Jag vann skytteligan och hängde 26 kassar
De som känner Alex vet att han lite konstig humor 😀
Idag är det dags för Antons lag att spela Tommy Sjödin Cup. Som sonen har väntat och längtat. Igår kväll var han lika förväntasfull som innan julafton eller som innan vi ska åka utomlands.
Vill du följa resultatet kan du göra det HÄR
Igår somnade jag före 10 och sov till 9:15 imorse. Vaknade dock med jordens megahuvudvärk 😕
Vi lämnade Anton hos Isac och åkte till Gustafs. Fotbollsplanen låg mitt i ingenstans och det är tur man har GPS.
Precis när matchen startade började regnet strila. Det var blött och halkigt men i halvlek ledde Valbo med 1-0. Matchen slutade 2-0 efter att Johanna gjort mål på straff. Imorgon spelar Gustafs – QBik och då vet vi om tjejerna går vidare eller inte.
På hemväg sprang vi in på Kupolen. Det blev ingen långshopping men både Malin och jag fick en varsin påse med oss hem.

Alex spelade sin sista match för säsongen och den slutade också med vinst så nu står Valbo som seriesegrare i Div 4.
Åt en god lunch med fina Alex idag. Fredag som det är passade vi på att äta efterrätt också.

Malin har åkt till Gustafs för att spela SM gruppspel. Idag har dom spelat mot Gustafs som dom för övrigt förlorade mot i finalen på Dalecarlia Cup. Dagens match slutade 1-1. Bra där Valbo!
Imorgon väntar match mot Qbik och då är vi på plats och hejar på.
Veckan har åter bestått av möten. Innebandy, skola och hockey men nu hoppas jag att det blir lugnt på den fronten ett tag.
Jag säger varje dag att ikväll blir det sängen tidigt men det blir det aldrig men idag kan jag garantera att det blir det. ZZzzzzzz