För denna gång…..

Nu blir det tidiga mornar i 4 veckor. Hua vad jobbigt men jag behöver i alla fall inte må dåligt av att sitta inne.

Vad är det för fel på vädret denna sommar?
För denna gång…..

Nu blir det tidiga mornar i 4 veckor. Hua vad jobbigt men jag behöver i alla fall inte må dåligt av att sitta inne.

Vad är det för fel på vädret denna sommar?
Nu har vi äntligen kommit igång med källaren. Känner mer och mer behovet av att ha ett rum där barnen/ungdomarna kan sitta och kackla bäst dom vill.
Men alltså hur kan man samla på sig så mycket grejor?
Kan vara bra att ha, vi ställer ner det i källaren…..
Nu har vi i alla fall börjat röja. Alex fick med sig en hel del grejor och återvinningen har fått sitt.
Bara resten kvar nu då.
Tog en välbehövlig promenad med Git. Den första på flera veckor men har man semester så har man :p
Fick återigen besöka akutmottagningen då Malins gips skavde och gjorde ont. Läkaren kunde även konstatera att gipset satt alldeles för löst så det blev omgipsning igen. Det var ingen väntetid alls så vi var hemma på nolltid.
Kul att AC:n i min bil har pajat nu när det är sommar!
Riktigt nöjd att jag har en jäkligt bra begagnat-garanti som gör att jag inte behöver betala en krona.
Lite störd på att jag inte får lämna in den förrän 26 juli.
Aja, jag får väl svettas i 3 veckor men om sommaren ska fortsätta som den börjat kanske det inte blir så många svettdroppar.
På utsatt tid 01:55 landande vi på Arlanda. Enligt piloten var det SÅÅ fint väder, klart och 16 grader. Men alltså klart och 16 grader 😮
04:30 gled vi ner under täcket och sov skönt i våra egna sängar några timmar.
Det går inte så där superbra för Malin detta sommarlov. I måndags la hon ur sina bettskenor på en servett på frukostbordet. Så klart kom hon på det vid poolen och vi störtade tillbaka och frågade servitörerna om dom sett dom. Icke så dom ligger förmodligen i ett sopberg i Turkey.
Det blev till att ringa tandregleringen och boka akuttider och tack och lov kunde dom lösa det.
Sen blev det vidare färd till röntgen och ortopeden. Åh vad jag är trött på att vänta, finns det egentligen nåt tråkigare?
Bilden till vänster är från 17 juni och den till vänster är från idag. Det läker som det ska men….

idag blev det nytt gips som ska sitta i 2 veckor till.
Malins kommentar
Kul! Halva mitt sommarlov!!!
På väg ut från sjukhuset till parkeringen hade jag nog århundradets största tuppskinn. Svinkallt! Det tar nog några dagar innan jag vänjer mig vid detta klimat.
På eftermiddan fick vi besök av mamma, pappa och Zune.
Nu är jag bara trött och jag tror det blir en tidig kväller.




