Idag ska jag göra det som jag säger varje dag. Gå och lägga mig tidigt……
John Blund eller Bum Bum som jag har för mig att syrran sa när hon var liten kallar på mig.
Före 10, inte varje dag det händer kan jag säga. Nighty!
….. våra fina barn. Malin som fyllde 17 år igår och Anton som fyller 11 år imorgon.
Malin och Amanda har bakat flera gånger i veckan och idag gjorde dom en jättefin tårta – allt enligt Antons önskemål.
På kvällen tog Malin, jag, Evelina och Marcus en välbehövlig promenad i spåret efter allt fika vi stoppat i oss.
Imorgon är det Rock The Night på NickBack Arena och vem har tagit på sig att stå i café?
Ni får en gissning…..
Yes, det är jag!
Det är musik som är allt annat än min musiksmak men det kan vara lite kul ändå. Man kanske träffar nån man känner 🙂
Jag får god hjälp av min dotter och hennes kompis Amanda.
Så har vi ÄNTLIGEN bestämt oss. Nu är det slutvelat och resan till Rhodos är betald och klar.
Känns riktigt bra måste jag säga.
Undrar om man ska slå till och köpa ny solcreme. Den här cremen finns på Kicks och den måste vara helt fantastiskt bra.
Just nu är det dessutom 25% rabatt så cremen kostar ENDAST 836,25 kr (ord. 1115 kr)
Men allvarligt, finns det verkligen någon som köper den? Nivea funkar ju hur bra som helst 8)
Årets sista april firades som vanligt på Vallrundan. Vi blev bjuden på jättegod mat och så klart trevligt sällskap. Småkillarna for runt med småraketer och hade SÅ kul.
Anton åt den traditionella kolbullen.
Malin var med en stund innan hon drog på egna äventyr.
Jag tyckte faktiskt att det var lite varmare än det brukar vara på sista april. Kan vara så att jag hade mer kläder på mig än vanligt……
På jobbet har vi otroligt stora, äckliga spindlar. Jag har absolut ingen spindelskräck men inte är dom trevliga 😕
Värre är det med ormar. Måste vara det äckligaste djuret i världen. Får rysningar bara jag ser dom på tv.
Kommer ihåg när jag var liten och såg en orm i skogen när vi lekte. Jag sprang nog en kilometer på 2 minuter 😀
Kan det här verkligen vara en svensk spindel?