Xlash – ögonfransserum

Idag fick jag ett Xlash ögonfransserum i brevlådan.

Det ska bli riktigt kul att testa och se om den verkligen fungerar  🙂

Xlash främjar ögonfransarnas tillväxt genom att tillföra en mängd naturliga ingredienser till hårsäckarna.
• Viktiga mineraler påverkar cellförnyelsen i positiv bemärkelse, vilket i sin tur kan påskynda utväxten.
• Ytterligare en positiv effekt av näringstillskottet är att ögonfransarna kan bli tätare.
• En väl beprövad metod bland många nöjda kunder.

 

Vilket mörker

Jag gillar verkligen inte höst och vinter. Inte pga. vädret egentligen men jag gillar inte mörkret. Jag tycker det är hemskt nu och vad ska det då inte bli nästa vecka när vi ställer om klockorna?!

Fick ett erbjudande från Buzzador Deals som jag nappade på i sista stund.

Vakna på ett strålande sätt

Philips Wake-up Light – en väckarklocka som ger ett naturligt uppvaknande. Dagsljus påverkar kroppen och humöret positivt. Många känner sig trötta och energilösa under den mörka delen av året och vissa upplever det som svårare att stiga ur sängen.

Philips Wake-up Light är inspirerad av naturen med en unik kombination av ljus och ljud som väcker dig på ett mer naturligt sätt. Morgonljusets färg ändras från mjukt gryningsröd och varm orange till klargul.


Jag får köpa lampan för 699 kr (ord. 1299 kr) och jag hoppas den är värd sitt pris.

Jag återkommer…..

Jo jag har testat en liknande men det var typ en B-modell som man kopplade till en vanlig lampa. Jag tror och inbillar mig att denna ska funka bättre 😛

Valbo HC – Ore

Fredag kväll i Nickback.

image

Riktigt trevligt!

image

Camilla Z och jag serverade tacobuffe. Per & Tex hade fönsterbord och killarna stod i klacken.

Tyvärr blev avslutningen lite tråkig då en av Valbos spelare fick en tackling, blev liggandes på isen och sedan hämtad av ambulans. Matchen avbröts med några minuter kvar att spela.

Vi hoppas på fler tacokvällar men då vill vi inte ha några skador.

Dom finns där… nånstans

Jo då, dom finns där, dom kanske inte syns men dom känns…… musklerna. Visste väl att träningsvärken skulle var som värst idag. Nu vet man i alla fall att man gjort nåt och det är ju positivt.

Sonen var tydlig och talade om att jag måste stretcha. Hmmm, men jag har stretchat sa jag.

Du stretchar fel – Du stretchar för dåligt!

Med tanke på att dom stackars musklerna inte jobbat på evigheter har det nog inte spelat nån roll hur mycket jag stretchat 😛

 

 

Muskelpass

Mitten på oktober och jag har INTE kommit igång att träna. Bedrövligt jag vet  och nu är det så många som hoppat på mig och frågat om jag inte tränar  😮 så jag har faktiskt bokat in mig på Camillas muskelpass ikväll.

Ångrade mig ungefär i samma stund som jag klickade JA och bekräftade bokningen.

Nej då men lite jobbigt känns det och jag förmodar att jag kommer att ha en träningsvärk från hell framåt onsdag.

 

Ingenting i almanackan

Helt förvånad över att vår lördag var helt obokad. Ingenting i almanackan…. blev så överraskad så jag knappt visste vad vi skulle hitta på men den fylldes snabbt ändå. Skönt att inte ha några tider att passa.

Fyllde Grandisen med diverse skräp som Malin och Tex lämnade på återvinningen. Måste passa på innan vi lämnar ifrån oss vår kära bil. Ja vi har bytt, man kan säga att vi bytt ner oss fast ändå upp.

Storleken är mindre men bilen är nyare. En Peugeot 508 combi.

Det blev ett satans liv på ungarna som är störtförtjust i Grandisen men det ska nog bli bra med den här kärran också.

Vi åkte till mamma och pappa och fikade. Pappa tog sig så klart en provtur.

På kvällen blev det fullt hus då Chrille, Milla, Alfons, Wilmer, Isac och Alex åt mat hos oss och sen såg på hockey.

Imorgon är det fullt i almanackan igen, hockeymatch – innebandymatch – fotbollsmatch och nån gång däremellan ska vi hinna äta  😉