8 Augusti

Idag blev det lunch hos Jessica.

Kul att nån ville vara med på bild i alla fall 🙂

Sen lämnade vi killarna på bio.

Madagaskar  3 och sen gick Jessica och jag ut på stan en sväng innan vi mötte upp Mia och tog en en fika medan regnet öste ner.

Mmmm vad gott det var.

Dagen avslutades på NickBack Arena där grabbarna friåkte. Nu märks det minsann hur mycket dom växer på några månader. Både Antons skridskor och inomhusskor är för små.

Anton och Rasmus både vägde och mätte sig idag och Anton är hela 145 cm. Passa dig mormor, Anton är snart i kapp 🙂

Ännu en fin grimas av sonen.

Vad annars kan man göra

Semester och regnväder. Som gjort för att shoppa för det finns liksom inget annat att göra :whistle: Jo man kan städa och det har jag minsann gjort. Det var välbehövligt och det blev fint. Bara resten kvar nu då.

——————————————————————

Vi skulle spela minigolf idag men det var ju bara att glömma.

——————————————————————

Åkte till posten Marielund för att hämta ut mitt nya körkort men där var det så klart sommartider och stängt mellan 10:30-15:00. Det var INTE öppet när Malin och jag var där.

——————————————————————

Tog en tur till Owes med Camilla Z. Med tanke på alla mygg i lördags kände vi att dessa byxor vore passande.

image

Eller en sån här fin hatt….

image

Nej men jag köpte lite nya bunkar och har faktiskt kastat dom fula, ruttna röd-orange aktiga jag haft sen jag var 20. Nu blev det nya fina i rostfritt.

———————————————————————–

För övrigt klias det på hela kroppen så nu ska jag köra en luskamning igen. Man vet aldrig, det kanske bor en liten rackare i mitt burr också. Hur kan det annars klia så mycket? Inbillning? Nej, det kan jag aldrig tro :woot:

Bilcupen

Hela helgen har vi tillbringat på Kastvallen där Antons fotbollslag spelat cup.

Killarna har kämpat och kämpat och spelat så bra så dom tog sig ända till final. Där blev det tyvärr förlust med 3-1 men ett silver är också ett fint pris.

[nggallery id=116]

Det har varit perfekt väder hela helgen och igår kväll åt vi och Linda & Magnus grillat hos Per & Camilla. Synd att vi skulle upp så tidigt imorse annars hade vi förmodligen blivit kvar mycket längre 🙂

Våra fina duktiga silvermedaljörer

Heja Valbo!

Senaste dagarna

Hu vad dålig jag har varit på att blogga. Skäms på mig!

Senaste dagarna har bestått av en hel del sol, på Valbobadet, Playa del Myråsen och Fjärran. Skönt!

Jag försöker tvätta och stryka undan så mycket jag kan då tvättstugan kommer bli tillfällig förvaringsplats för en massa möbler nu när det är dags för tapetsering och golvläggning. Det går framåt.

I lördags tog Milla och jag hojarna ner till Åby Gård på dans. Måste säga att vi hörde till den äldre skaran 😮

Två dansanta ”syskon” visade sina talanger på dansgolvet.

image

image

Nu är det sista jobbveckan innan semester. Malin och jag vill åka till Ullared och nu har jag till och med fått in Anton på den linjen. Vem vill inte träffa Ola-Conny och Morgan liksom 8)

Vi får se vad som sker.