Mycket Brynäs

Guldet ska hem!

I lördags blev vi och Wahlunds hembjuden till Hemströms på hockey och tacos. Vi såg matchen i ett otroligt fint Brynäspyntat vardagsrum 😀

Brynäs vann! Herregud – 3 raka, vem kunde tro det? Efter vinsten kastade grabbarna sig i en hög på golvet som att dom spelat matchen själva. Underbart!

Vi hade jättetrevligt!

Jag köpte biljetter till Final 2 och gud som jag förbannat mig själv att jag inte hade biljetter till dagens match.

Så här i efterhand när Brynäs torskade känns det ändå helt OK men blir det en till hemmamatch så lovar jag….. Den ser vi på Läkerol Arena och INTE hemma i soffan.

Jag hoppas avgörandet görs hemma på torsdag och inte borta på tisdag.

Going for gold!

Kläder efter väder

Vaknade denna lediga dag till ett grått, trist, blåsigt, regnigt väder.

Plockade lite här och där innan Git ringde och frågade om vi skulle gå till Ikea. Känner mig mycket nöjd över att jag köpte ett riktigt regnställ förra sommaren. Idag kom det till användning…. igen.

Passade på att slinka in på ClasOhlson som säljer motionsbandet jag vill ha.

Git dissade det totalt och jag tror det var bara för att hon tror och vet att det skulle vara ett plumpköp = hamna i ett hörn och damma igen.

Jag är fortfarande övertygad om att jag skulle använda det. Git kom ändå med en bra idé, man borde kunna hyra dom för att testa en månad. Då skulle man ganska snabbt märka om det används eller inte.

Köpte dock inget motionsband, blev lite kläder till Anton och smink istället.

Kanal5 kan

Som jag skrev häromdan har jag saknat roliga program på TV och efter tips från mamma och pappa har jag nu sett ”En stark resa med Ola-Conny och Morgan” på kanal5.

Som jag skrattade 😀

Helt otroligt kul att höra hur dålig dom är på engelska. Ola-Conny tror verkligen att han fattar vad dom säger men han fattar inte alls 😀 Snacka om svengelska

Så…. vill du skratta, se programmet!