Men gud vilket spring det är på oss. Från det ena till det andra…
Sista allsången för i år med Patrik Isaksson som gästartist. Grymt bra och kul!
Hoppas verkligen att dom kör nästa år också.
Gyllene Tider med Milla och Helena.
Det gick så smidigt att komma in, väl inne tyckte vi att vi skulle se hyggligt bra utan att behöva kikare. Vi masade och ganska långt fram mot scenen men ändå på ett behagligt avstånd.
Det vi inte såg var hur många människor som fylldes på bakifrån. Det var väl vi och typ 12000 till.
Förresten så började det hela med Linnea Henriksson. Om man säger så här, det är inte min klädstil, det är inte min smak av scenframträdande, det är inte min musiksmak. Nu var jag snäll, hade kunnat sagt det där med helt andra ord….. Tur att inte alla är lika här i världen 😛
Därefter blev det en ganska lång väntan innan Gyllene Tider äntligen klev in på scen.
Det var bra, det var riktigt bra. Ni som inte var där missade faktiskt nåt.
Dom spelade länge och många låtar men däremellan ska det sägas Tack och Hej, kliva av scenen en stund så ska man klappas in. Känns lite jobbigt för oss som är så unga. Riv av alla låtar så är det klart sen 😉 Jobbigt att stå i flera timmar, tur vi får sitta på allsången imorgon. Det är Tuffa Tider…..
Har märkt att jag skriver ett inlägg varannan dag nu i sommartider. Dels för att jag ibland inte har tid och dels för att jag ibland inte gör så mycket. Hur gick det där ihop 😛
Den här och förra veckan har jag jobbat. Tänk att det faktiskt kan vara roligt att jobba och dagarna går så himla fort 😀
Imorgon är det Gyllene Tider. Jättekul och vilken tur att det inte är idag. Inte jättekul att gå när det regnar så det är bara att hoppas att meteorologerna har rätt om morgondagen. Ingen större chans kanske men vi hoppas.
Om inte annat finns det regnkläder.
Anton har varit hängig hela dagen och på eftermiddagen hade han feber. Trist men vi hoppas det går över fort.
Igår åkte vi på Valbobadet. Kanonvarmt!
Rätt som det var small det och poolen stängdes av. Vi tog våra grejor och gick in och åt/fikade med förhoppning om att det snart skulle sluta.
Det gjorde inte det…. filten var täckt av vatten när vi kom ut igen och det vara bara att masa sig hemåt igen.
Killarna drog till ishallen och friåkte istället.
Sen kom solen tillbaka innan det small igen och regnet kom.
Växlande kan man säga.
På kvällen cyklade Milla och jag ner till Åby Gård. En och annan dans klarade vi av innan kvällen var över.
Idag har vi varit på Berkingebadet. Anton, Wilmer och Isac har varit i plurret HELA dagen. En lunch hann dom med men fika gjorde dom i bilen på väg hem vid 17:30.
Det var första gången jag var på Berkingebadet. Jättelugnt och fridfullt ställe. Dit kan jag tänka mig att åka fler gånger.
För er som var med i Furudal kan jag meddela att trampbåten var snäppet vassare i Berkinge. Inga läckage i den inte 😛
Men vilken kväll det blev. Otroligt varmt och skönt! Dröjer väl några år innan vi får uppleva det i Svedala igen.
Efter ett evighetslångt uppehåll fick vi äntligen gå på fotboll. Marcus spelade men inte Alex som är avstängd i 3! matcher.
Motståndarna var Hille och det var faktiskt många i publiken idag. Matchen slutade 2-2.
Jag hade bara klänning och jag behövde inte ens sätta på mig en kofta i kväll trots att klockan blev 21 innan vi var hemma igen. Me Like 8)
Jag handlar en hel del från Groupon. Det smartaste jag köpt är Bags in bag.
Helt suveränt, både Anton och Malin vill gärna packa i dom. Trycker man ner allt i en bag blir det bara en enda oreda. Nu kan dom ha träningströjor i en och vanliga tröjor i en annan. Underkläder/strumpor i en osv.
Malin tycker att det borde finnas en lapp där man kan skriva vad det är i dom och det kan jag hålla med om.
Bags in bag finns att köpa på Kvala och kostar 279 kr för ett 5-pack. Jag köpte en deal och jag har för mig jag fick 2 st 5-pack för 199 kr.
Det är olika storlekar på bagsen.
Efter ett antal års velande har vi äntligen köpt en ny markis.
Rejäl värdehöjning måste jag säga. Nu har både grannen och vi lika fina markiser 🙂
Jag hade minsann knäppt före-kort men nånstans på vägen har jag raderat dom. Men alla som sett den gamla har kommenterat hur ”fin” den var. Trasig, skitig och rent bedrövligt ful.
Efter-bilder har jag i alla fall 8)